Altın bedelindeki bu ödül, Watsons Türkiye’nin bölümdeki yenilikçi yaklaşımını ve müşteri odaklı hizmet anlayışını bir kere daha taçlandırdı.
Watsons Türkiye, müşterilerine sunduğu 7/24 kesintisiz omnichannel (O+O) tecrübesi ve yenilikçi hizmetleriyle bölümdeki liderliğini sürdürüyor. Online platformlarında cilt tahlili üzere şahsileştirilmiş araçlarla müşterilerine özel eser teklifleri sunarak alışveriş tecrübesini zenginleştirirken sanal makyaj uygulamaları ve artırılmış gerçeklik (AR) teknolojileriyle tecrübesi daha da güçlendiriyor. Bu yeniliklerin yanı sıra, 11 milyonun üzerinde Watsons Card üyesi olan müşterilerine hem fizikî hem de online alışverişlerinde puan biriktirerek avantajlı alışveriş yapabilme imkânı tanıyor.
Tüm bu yenilikçi dijital stratejileri sayesinde Watsons Türkiye, müşteri memnuniyetini ön planda tutan hizmet anlayışının bir göstergesi olarak Stevie Awards 2024’te alışveriş kategorisinde Watsons Taşınabilir Uygulaması ile altın mükafatın sahibi oldu.
Stevie Awards’ta altın mükafata layık görülmekten ötürü duydukları memnunluğu lisana getiren Watsons Türkiye Pazarlama ve Ticaret Yöneticisi Cem Demiröz; “Dijitalleşmenin sunduğu fırsatları en uygun formda kıymetlendirerek, fizikî mağazalarımızdaki tecrübesi O+O (online ve offline) stratejimizle bir adım öteye taşıyoruz. Gayemiz, müşterilerimizin alışverişin her anından keyif almasını sağlamak. Stevie Awards üzere itibarlı bir mükafatı kazanmak, bu yeniliklerimizin ve stratejilerimizin ne kadar hakikat olduğunu bize bir defa daha gösterdi. Bu ödül, takımımızın motivasyonunu artırırken, çalışmalarımızı daha da ileri taşımamız için bize güç verdi. Gelecek devirde de birebir azimle çalışarak, müşterilerimize en düzgün hizmeti sunmaya devam edeceğiz” dedi.